tisdag 22 juni 2010

Livet i Paleohora är underbart!

Här kommer lite bilder för att dela med mig av mina underbara upplevelser i Palle. Tanken är att jag ska uppdatera regelbundet nu. Vi får väl hoppas ;)

Inte långt från Johanna. Sliten Pallecharm.

Elli hemma från dagis på grund av feber. Här tittar hon på Pippi såklart.
Johanna fixar utemöblerna, färdigt till midsommarfesten.


Tuff i mormors solbrillor


Titta mamma! Så som mormor brukar ha dem.

Underbara lilla pyret rotar runt i vattenbrynet.

Full fart med fina fisken i högsta hugg.

Elli äter losa (rosa) glass. Hon tröttnade dock snabbt och ville ha en annan, vilket hon givetvis fick av mormor, en liten ministrut med choklad på toppen, men den visade sig tyvärr vara brun inuti så då ville Elli ha en annan, en med pit (vit) inuti, så då fick hon det såklart. Det slutade med att mormor fick äta upp alla glassarna.

En vacker port från Marocko, kvällen vi var på showroom och tittade på indiska kläder.

Vackert


Elli väntar tålmodigt när mamma provar kläder.

Jordgubbstårta - svensk - som bjöds en dag på familjelunchen. Johanna och jag var bagarna. Den försvann nästan direkt. Det är en familj som vet att uppskatta mat och godsaker.


Min älskling i blusen hon fick av mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Peppar, peppar för fortsatt uppdatering. Glasögonen känner vi igen..

/S&O